יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

נדל"ן - דניאלה פז

נדל"ן - דניאלה פז 

כל מי ששוכר דירה מזה שנים רבות יודע לומר שבשלב מסוים זה מתחיל להיות מאוד לא כלכלי. אנחנו משלמים בכל חודש עוד ועוד כספים לבעל הדירה, מה שעוזר לו כמובן לממן את המשכנתא שלו או פשוט ליהנות מרמת חיים טובות יותר. במידה וגם אתם חושבים לאחרונה שאולי הגיע הזמן שגם אתם בעצמכם תהפכו להיות בעלי דירה, כנראה שאתם צודקים וכדאי שתעשו משהו בנידון. נדל"ן זה אומנם הרבה פעמים נראה לנו כמו תחום ששמור "לגדולים" אך הגיע הזמן להבין שלכל אחד יכולה להיות בו הצלחה גדולה. כמו כן, זה שתדחו את קניית הדירה הראשונה שלכם לא באמת יועיל בטוח הארוך ולכן כדאי לעשות זאת כמה שיותר מוקדם.

דירה למגורים או להשקעה? - דניאלה פז 

האמת שלא ק לענות על השאלה הזאת וכמובן שגם אין עליה תשובה אחת נכונה. כדי לבחור את נכס הנדל"ן המתאים לכם כדאי יהיה לבדוק מה המצב הכלכלי שלכם, כמה אתם יכולים להשקיע ומהם הצרכים האישיים שלכם. טיפ חשוב שנוכל לתת לכם בנושא הזה הוא לא לקבל את ההחלטות האלה לפני שאתם מתייעצים עם המומחים שמחכים לכם בחברת דניאלה פז כלכלה והנדסה. מדובר על חברה עם וותק של הרבה מאוד שנים ועם הבנה עמוקה בתחום, מה שאומר שתוכלו לקבל מהחברה הזאת לא מעט עזרה לכל אורך הדרך. בין אם אתם זקוקים למחלקה הפיננסית, למחלקת השמאות או לכל מחלקה אחרת זו החברה שאליה כדאי לכם לפנות.

השקעה שמתאימה לכם


לבסוף, כדאי יהיה גם להקפיד על כך שאתם משקיעים בדיוק את מה שאתם מסוגלים לעמוד בו כי אחרת לא יהיה לכם פשוט. נדל"ן זה תחום שהרבה פעמים אנשים מעיזים בו יתר על המידה, דבר שאח"כ משפיע על ההתנהלות הכלכלית שלכם ועל חייהם באופן כללי. לכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על כל הדברים לעומק, לראות מה אתם יכולים להרשות לעצמכם ואיך אתם מתכננים להחזיר את כל הכספים שאתם מקבלים. כמו כן, חשוב לבדוק כמה שיותר בנקים ומשכנתאות שיכולות להתאים לכם כי היום בתחום הזה יש מגוון רחב של אפשרויות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה